Saturday, January 19, 2013

နန္းရွင္နွင့္ စတင္ ေတြ ့ဆံုျခင္း (အိမ္ေထာင္က်ခဲ့ျခင္း) အေၾကာင္းရင္း

က်မေျဖရွင္းျပပါရေစေနာ္ က်မရဲ ့ဘ၀အစကေန မိဘေကၽြးခဲ့တဲ့အခ်ိန္ကိုထားခဲ့လုိက္မယ္ေနာ္ က်မပထမနွစ္(သခၤ်ာ)စာေမးပဲြေျဖခါနီးမွာ ဆယ္ရက္ေက်ာင္းပိတ္ေပးတာကို အလြဲသံုးစားလုပ္ျပီး ခ်စ္သူနဲ ့ေလွ်ာက္လည္ရင္းနဲ ့အိမ္ေထာင္က်ခဲ့ပါတယ္ ျပီးေတာ့ သားတေယာက္ သမီးတေယာက္ရခဲ့ပါတယ္ နိုင္ငံျခားဆိုတဲ့ေရာဂါစရလာတာနဲ ့ အျပင္ထြက္ဘုိ ့ၾကိဳးစားမိတယ္ ပထမ ေဟာင္ေကာင္ကိုသြားပါတယ္ အဆင္မေျပပါဘူး ဒုတိယ စကၤာပူကိုသြားျဖစ္တယ္ ျပန္လာခဲ့ရတယ္ တတိယ မေလးရွားမွာ က်ားကုတ္က်ားခဲနဲ ့ၾကိဳးစားလုိက္တာ အဆင္ေျပသြားတယ္ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီေရာဂါေၾကာင့္ ခင္ပြန္းနဲ ့ေသကဲြကဲြခဲ့ရတယ္ က်မ ထိုင္းကိုေရာက္လာတယ္ မဲေဆာက္ျမိဳ ့မွာနန္းရွင္နဲ ့ဆံုခဲ့တယ္ နန္းရွင္က က်မရဲ ့ကိစၥတခုေၾကာင့္ က်မဆီကို ဖုန္းဆက္လာတယ္ သူနဲ ့ေတြ ့ဘုိ ့ကားဂိတ္ကိုခ်ိန္းတယ္ သူဘယ္သူမွန္းမသိေသးတဲ့အတြက္ က်မကားဂိတ္ကဆင္းဆင္းျခင္း ရံုးခန္းတခုကိုသြားခဲ့တယ္ သူဖုန္းဆက္ေတာ့ က်မရံုးခန္းမွာရွိေနတဲ ့အေၾကာင္းေျပာလိုက္တယ္ သူလာခဲ့ပါမယ္တဲ ့ နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာတဲ့အခ်ိန္မွာ သူေရာက္လာတယ္ ၀င္၀င္ျခင္းမွာ က်မကိုျပံဳးျပတယ္ အဲ့ဒီအျပံဳးက က်မအတြက္ တသက္စာျဖစ္သြားခဲ့တာက်မေတာင္မသိလုိက္ဘူး သူနဲ ့က်မတေန ့လံုး အဲ့ဒီရံုးခန္းမွာေတြ ့ခဲ့တယ္ သူလဲသူလုပ္စရာရွိတာလုပ္ျပီး ညေနက်ေတာ့ က်မေနတဲ့ေနရာ(ရံုးခန္းကေနဘုိ ့ေပးထားတဲ့ေနရာ)ကိုလုိက္ပို ့တယ္ ျပီးေတာ့ ညတညလံုးဖုန္းဆက္တယ္ က်မေနတဲ့ေနရာနဲ ့မဲေဆာက္က တနာရီခဲြေလာက္ကားစီးရေသးတယ္ ကားကလဲအခ်ိန္နဲ ့မွရွိတာမို ့က်မမျပန္ျဖစ္ခဲ့တာ က်မကမနက္ျပန္မယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းေျပာေတာ့ ေသူကမျပန္ဘုိ ့နဲ ့ က်မက္ိစၥကိုသူတာ၀န္ယူေၾကာင္း ေျပာလို ့ယံုၾကည္ေသာစိတ္ျဖင့္ နွစ္ဦးသေဘာတူ အေပးအယူလုပ္ျပီး မနက္ ေတြ ့ဘုိ ့ခ်ိန္းလုိက္ၾကတယ္ မနက္မိုးလင္းေတာ့ ကိုးနာရီေလာက္မွာ သူေရာက္လာတယ္ က်မကို ရံုးကလူကကားဂိတ္ကိုလုိက္ပို ့တယ္ (ရံုးကေတာ့ျပန္သြားျပီလုိ ့ထင္ေအာင္ပါ) သူက လုိက္လာ ျပီးေတာ့ ေစ်းဘက္ကိုေခၚသြားတယ္ က်မနဲ ့အတူတူေစ်းထဲမွာ (က်မမွာဘာမွမပါလာလုိ ့အ၀တ္အစားကအစ)လိုအပ္တာေတြ၀ယ္ၾကတယ္ အိမ္ခန္းငွားေပးဘုိ ့လုိက္စံုစမ္းတယ္ အိမ္ခန္းရေတာ့ က်မကိုအိမ္ခန္းမွာထားခဲ့ျပီး သူေနတဲ့ေနရာကို ျပန္သြားတယ္ သူကဘုန္းၾကီးတပါးနဲ ့အတူေနတာ ဘုန္းၾကီးကို သြားျပန္ေလွ်ာက္ရအံုးမယ္တဲ့ ညေန ေျခာက္နာရီေလာက္မွာ သူျပန္ေရာက္လာတယ္ က်မလဲသူ ့ကိုေက်းဇူးတင္တဲ့အတြက္ ညေနစာေကၽြးဘို ့အျပင္ထြက္ စားစရာေတြ ၀ယ္ျပီး အခန္းကို ျပန္ခဲ့ၾကတယ္ သူကလဲ သူ ့အေၾကာင္းကုိ စုိစြတ္ေသာမ်က္၀န္းမ်ားႏွင့္ငယ္ရြယ္စဥ္ကဆင္းရဲေသာအေၾကာင္း ကိုရင္၀တ္ရျခင္းအေၾကာင္း စာသင္ရာတြင္ပင္ ပိုက္ဆံမရွိေသာေၾကာင့္ ဘယ္လုိဒုကၡမ်ားကိုၾကံဳခဲ့ရေၾကာင္း ယခုအခ်ိန္တြင္လည္းအလုပ္အကိုင္ကို သူမ်ားနည္းတူၾကမ္းတမ္းစြာ မလုပ္ကိုင္နိုင္ေသာေၾကာင့္ အလြန္တရာအခက္အခဲေတြ ့ေနေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပေသာအခါ က်မတခါမွမၾကံဳခဲ့ဘူးေသာ အျဖစ္အပ်က္မ်ားျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ အလြန္တရာမွသနားမိသြားခဲ့ပါသည္။ က်မဘ၀က်ရံႈးျခင္းအစျဖစ္ခဲ့ျခင္းပါ။ က်မကလဲက်မျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ အတိတ္ကအေၾကာင္းေတြေျပာရင္းနဲ ့ အခ်ိန္ေတြက တေျဖးေျဖးကုန္မွန္းမသိကုန္သြားတယ္ က်မကသူျပန္မယ္ထင္တာ ဒါေပမဲ့ ျပန္မဲ့အရိပ္ေတာင္မျမင္ဘူး ( ေနာက္မွ က်မသိတာက သူကစငွားထဲက က်ေနာ္တို ့လင္မယားေနမွာလုိ ့ေျပာငွားတာတဲ့ က်မတေယာက္ထဲဆိုမေကာင္းမွာစိုးလုိ ့တဲ့ သူ ့ဆင္ေျခေပါ့ေနာ္ )  အဲ့ဒီညမွာဘဲ သူနဲ ့က်မအတူတူေနျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ သူ ့အေမနဲ ့သူ ့အကုိကို တားဘုိ ့အေၾကာင္းေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္ သူ ့အကိုက သူ ့သေဘာအတုိင္းပါဘဲတဲ့ သူ ့အေမကိုလဲေတာင္းပန္တဲ့စကားဆိုေတာ့ သူ ့သားအတြက္စိတ္ေတာင္ခ်ပါေသးတယ္တဲ့  အဲ့ဒီေန ့ကစျပီး က်မတုိ ့နွစ္ေယာက္ ရဲ ့ေပ်ာ္စရာအိမ္ေထာင္ေလးတခုကို    တရား၀င္လက္ထပ္ျပီး တည္ေထာင္ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္  ေလးလေလာက္အတူတူ ေနခဲ့ျပီးေတာ့သူ (သူကနိုင္ငံေရးလုပ္လုိ ့  ေျပးလာရတဲ့ ဘုန္းၾကီးလူထြက္ပါတဲ့  မဲေဆာက္ေရာက္မွ ဘုန္းၾကီးကေနထြက္လုိက္တာတဲ့ က်မနဲ ့ေတြ ့ေတာ့ ေရာက္တာ ႏွစ္ႏွစ္နီးပါးရွိေနပါျပီ )အေမရိက ကို ဒုကၡသည္အျဖစ္နဲ ့ထြက္သြားတယ္ က်မက ထိုင္းနို္င္ငံမဲေဆာက္ကေန နွစ္နာရီ ေလာက္ထပ္သြားရေသးတဲ ့  အုန္းျပန္ ့ဒုကၡသည္စခန္းထဲမွာ   က်မ  ကိုေနာင္ဘ၀ထိေအာင္ရည္ရြယ္တယ္လုိ ့ဆိုတဲ့ ခ်စ္ခင္ပြန္းေနာက္ကိုလုိက္ပါဘုိ႔  သစၥာတရားကိုလက္ကိုင္ထားရင္း ခင္ပြန္းသည္ကေပးေသာ (တဖက္သတ္ကြာရွင္းျခင္းလို ့ဆိုုတဲ့ လစ္လွ်ဴ ရႈျခင္း သူေနထုိင္ေသာေနရာတြင္ က်မေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳသြားျပီ ဟုေျပာဆိုျခင္း ONLINE မွသူ၏သူငယ္ခ်င္းမိန္းခေလးမ်ားအား က်မ မေကာင္းေၾကာင္း နွင့္ သူ ့ကုိ လုိက္ေနွာက္ရွက္ေနတာျဖစ္ေၾကာင္းတို ့ကို သနားလာေအာင္ေျပာဆိုတတ္ျခင္း တခ်ဳိ ့အမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္ အေၾကာင္းရင္းမွန္ကို မသိဘဲ သူေျပာသမွ်နွင့္ပင္  ေျမွာက္ထိုးပင့္ေကာ္လုပ္ေပးတတ္ျခင္း) ေ၀ဒနာေတြကို ရင္င့္ေအာင္ခံစားေနရျပီး ရိုးသားစြာ ရပ္တည္ေနထို္င္လွ်က္ရွိပါတယ္ အႏူးအညြတ္ေတာင္းပန္ပါတယ္   ေက်းဇူးျပဳ၍ မိန္းခေလးခ်င္းခ်င္းသူ ့ေနရာမွာ   ငါဆိုရင္တဲ့ကုိယ္ခ်င္းစာစိတ္ေလးထားျပီးေတာ့ သူေျပာသမွ်ေတြ နဲ ့အိမ္ေထာင္တခုကိုမဖ်က္ဆီးၾကပါနဲ ့ က်မနဲ ့သူဟာ တရား၀င္လက္ထပ္ထားဆဲျဖစ္ပါတယ္  လုိ ့ေျဖရွင္းျပလုိက္တာပါရွင္။


က်မသည္စာေရးဆရာမတေယာက္မဟုတ္ပါ။အိမ္ေထာင္သည္ဇနိီးတေယာက္ျဖစ္ေသာက်မ၏ရင္တြင္းမွ
ထြက္ေပၚလာေသာခံစားခ်က္စကားလံုးမ်ားျဖစ္ပါသည္။အမွန္အတိုင္းသာတင္ျပျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လိမ္ညာ
ေျပာဆိုျခင္း လံုး၀မရွိေၾကာင္းကို  ေမးျမန္းစံုစမ္းလုိ ့ရပါသည္။  တရား၀င္လက္ထပ္ထားေသာအိမ္ေထာင္ကို တဖက္သတ္ကြာရွင္းလုိ ့ရမရကို အိမ္ေထာင္ရွင္မ်ား မိန္းခေလးမ်ား စဥ္းစားေပးၾကပါလုိ ့။
ရံုးခန္းဆိုသည္မွာ မဲေဆာက္မွ ဦးသိန္းဆန္း(ယခင္ABမွ)ရံုးခန္းျဖစ္ပါသည္။
 က်မတို ့ငွားေနခဲ့ေသာအခန္းကပ္ရက္မွ မိသားစုပါ ကိုနန္းရွင္ကိုယ္တုိင္ရုိက္ကူးထားေသာပံုျဖစ္ပါသည္။ တဖက္သတ္ျဖစ္ေနေသာခင္ပြန္းသည္နန္းရွင္၏ေျပာဆုိျခင္းမ်ားကို ေျဖရွင္းျခင္းသာျဖစ္ပါေၾကာင္း

လူတစ္ေယာက္က ရွိတ္စပီးယားကိုု ေမးတယ္။
''ဆရာက ကိုုယ့္ထက္အသက္ၾကီးတဲ့ မိန္းမၾကီးကိုုမွ ဘာျဖစ္လိုု ့လက္ထပ္ရတာလဲ ဆရာရယ္...''
ရွိတ္စပီးယားက ျပကၡဒိန္တစ္ခုကိုလက္ညိဳူထုိးျပရင္း ျပန္ ေမးလိုက္တယ္။
''တစ္ပတ္မွာ ခုနစ္ရက္ ရွိတယ္ဗ်ာ...ဘယ္ေန ့က ငယ္ျပီး ဘယ္ေန ့က ၾကီးတယ္လို ့ခင္ဗ်ား ေျပာလို ့ရမလား...စေနက တနဂၤေႏြထက္မၾကီးနိုင္သလိုတနဂၤေႏြကလည္း စေနထက္ မၾကီးနိုင္ဘူးမဟုတ္လား...''
ျပီးေတာ့
''အခ်စ္ဆိုတာ ႏွလုံးသားကလာတာ..အသက္ကလာတာ မဟုတ္ဘူး..အခ်စ္မွာ အသက္အရြယ္ဆိုတာမရွိဘူး..ကိုယ္လူ '' လို ့လဲ ဆက္ေျပာလိုက္ပါသတဲ့။

နန္းရွင္

2 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

လူတုိင္း လူတုိင္းမွာအေၾကာင္းကုိယ္စီရွိတတ္ၾကပါတယ္ရွင္
နားလည္စြာဖတ္ရႈခဲ႔တယ္သူငယ္ခ်င္းေရ
ဘာအတြက္စိတ္ဆင္းရဲျခင္း ခံစားရျခင္းမျဖစ္ေနပါနဲ႔
က်န္းမာေရးေကာင္းေအာင္ဂရုစုိက္ပါ
ဘုရားသခင္ေစာင္႔ေရွာက္ပါလိမ္႔မယ္

Toe Yee Yee said...

နားလည္ေပးတာကိုဘဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္ သူကဘာလုိ ့နားလည္မေပးနုိင္ပါလိမ့္လုိ ့လဲ .........