Saturday, March 2, 2013

တေစၦေျခာက္ခံရျခင္း

က်မအိမ္ေထာင္က်ေသာအခါ က်မအေဒၚ ေဖေဖ့အကို၏မိန္းမ က မဂၤလာ ကိစၥမ်ားကို လုိက္ပါေဆာင္ရြက္ေပးပါသည္။ က်မေဖေဖက ၀န္ထမ္း ျဖစ္၍ ထား၀ယ္တြင္ တာ၀န္က်ေနျပီး ေမေမက ေမာ္လျမိဳင္ ေရေပၚေစ်းထဲတြင္ လၻက္ရည္ဆိုင္ဖြင့္ထားပါသည္။ က်မေဖေဖနွင့္ေမေမ က ပိုက္ဆံသာေပး၍ လစ္လွ်ဴ ရႈထားခဲ့ပါသည္။ သို ့ေသာ္ က်မအတြက္ေမေမက တလလွ်င္ လခ သေဘာမ်ဳိးေပးပါသည္။ က်မအမ်ဳိးသား က သူ ့သူငယ္ခ်င္း ရထားေသာလုိင္းခန္းတြင္ ေနထိုင္ရန္ အစစအရာရာ စီစဥ္ထားျပီးသား ျဖစ္ပါသည္။ ထိုသို ့နွင့္ က်မ ကိုယ္၀န္ရရွိခဲ့ပါသည္။ က်မကုိယ္၀န္ရထားမွန္းသိေသာ ေမေမက စားစရိတ္အျပင္ ေဆးခန္းသြားျပဘို ့အတြက္ပါ ေထာက္ပံ့ေပးခဲ့ပါသည္။ က်မေမြးဖြားရန္အတြက္ ေမေမရွိရာေမာ္လျမိဳင္သုိ ့ သြားေရာက္ခဲ့ပါသည္။ က်မသြားေသာေန ့က စေနေန ့ျဖစ္ပါသည္။ ေမာ္လျမိဳင္ သုိ ့ေရာက္ေသာအခါ ေမေမက ေဖေဖရွိရာ ထား၀ယ္သုိ ့ သြားေနေသာေၾကာင့္ ဆိုင္က အလုပ္သမား မ်ားက အိမ္ေသာ့ေပး၍ ေနေစခဲ့ပါသည္။ တနဂၤေႏြေန ့ နံနက္ နွစ္နာရီခဲြ ခန္ ့တြင္ က်မ ခါးထဲမွ မ်က္ကနဲ ခံစားလုိက္ရပါသည္။  သို ့ေသာ္ က်မျပန္ အိပ္ဘုိ ့ၾကိဳးစားပါသည္။ ဘယ္လုိမွ အိပ္လုိ ့မရေတာ့ပါ။ ခါးထဲမွ ေတာ္ေတာ္ကို ကိုက္ခဲေနပါသည္။ က်မအမ်ဳိးသား က ရံုးကခြင့္ယူ၍ လုိက္ပို ့ျပီး ျပန္ရန္ျဖစ္ပါသည္။ ထိုသုိ ့ေ၀ဒနာကို ခံစားေနရေသာေၾကာင့္ အမ်ဳိးသားက နံနက္ ငါးနာရီတြင္ ေမာ္လျမိဳင္ျမိဳ ့ရွိ ေပၚျပဴလာသားဖြားအထူးကု ဆးခန္း သို ့ပို ့ေပးခဲ့ပါသည္။ သူလဲအတူတူ က်မႏွင့္ ရွိေနပါသည္။ က်မတုိ ့၏ သားဦးေလး ကို နံနက္ ေျခာက္နာရီ ဆယ့္ခုနစ္မိနစ္တြင္ ေအာင္ျမင္စြာေမြးဖြားခဲ့ပါသည္။ ေဆးခန္းတြင္ အခန္းေပးထားပါသည္။ အခန္းထဲတြင္ ကုတင္နွစ္လံုးထည့္ထားျပီး အလည္တြင္စားပဲြတလံုးရွိပါသည္။ အခန္းေပါက္ ကိုေတာ့လုိက္ကာနွင့္ကာထားပါသည္။ တံခါးမရွိပါ။ က်မနွင့္ သား က ကုတင္တလံုး က်မအမ်ဳိးသားက ကုတင္တလံုး နွင့္အခန္းထဲတြင္ အဆင္ေျပစြာ ေနထိုင္နုိင္ပါသည္။ စားေရးေသာက္ေရးကိုေတာ့ ဆိုင္က ခ်က္ျပီး လာပို ့ပါသည္။ ထိုသုိ ့နွင့္ သံုးရက္ေျမာက္ေသာညတြင္ျဖစ္ပါသည္။ က်မ ျဖတ္ကနဲ နုိးလာေသာေၾကာင့္ မ်က္စိဖြင့္ၾကည့္လုိက္ရာ အခန္း၀မွ ဆံပင္ရွည္ကိုဖားလွ်ားခ်ထားေသာ ကိုယ္၀န္နွင့္အမ်ဳိးသမီး လုိက္ကာကို မ၍ ၀င္လာသည္ကို အတုိင္းသားျမင္ေနရပါသည္။ မ်က္နွာကိုေတာ့မျမင္ရပါ။ က်မရင္ေတြတဒိန္းဒိန္းခုန္ေနသည္ကို ျပန္ၾကားေနရျပီး ေၾကာင္၍ ၾကည့္ေနမိ ပါသည္။ ျပီးေတာ့မွ က်မအမ်ဳိးသားကို သတိရသြားေသာေၾကာင့္ အမ်ဳိးသား၏အမည္ကို ေအာ္ေခၚမိပါသည္။ သို ့ေသာ္ အသံလုံး၀မထြက္ပါ။ က်မကသာ အားယူ၍ေအာ္ေနေသာ္လည္း ဘာသံမွကိုမထြက္လာပါ။ ထိုအမ်ဳိးသမီး  တျဖည္းျဖည္းနွင့္ ကုတင္နားေရာက္ခါနီးမွ ေၾကာက္လြန္း၍ အသားကုန္ေအာ္လုိက္မိပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္မွ အသံထြက္သြားျပီး က်မအမ်ဳိးသားက ဘာျဖစ္တာလဲ ဘာျဖစ္တာလဲ ဟုအလန္ ့တၾကားနွင့္ထလာပါသည္။ က်မေဘးဘီကို ျပန္ၾကည့္လုိက္ေသာအခါ ထို အမ်ဳိးသမီး ၏ အရိပ္အေယာင္ကို လံုး၀မျမင္ရေတာ့ပါ။ က်မလဲဘာမွမေျပာဆိုနိုင္ေတာ့ပါ။ ေတာ္ေတာ္ကို ဆို ့နင့္ေနပါသည္။ က်မအမ်ဳိးသားက ေရကို မန္းျပီး တိုက္ပါသည္။ က်မအမ်ဳိးသားကို ဟုိဘက္ကုတင္မသြားပါနဲ ့ က်မနားမွာ ေနရန္သာေခၚထားမိပါသည္။
မနက္မိုးလင္းမွ အေၾကာင္းစုံကို ရွင္းျပျပီး ျပန္လည္သံုးသပ္ၾကည့္လုိက္ရာ က်မ တေစၦေျခာက္ခံလုိက္ရျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ထို အျဖစ္အပ်က္ကို  ယခုျပန္လည္ေရးသားေနေသာအခ်ိန္တြင္ပင္ က်မထုိေန ့ ထိုအခ်ိန္သုိ  ့ျပန္ေရာက္ေနသည့္ အတုိင္းပင္ ျမင္ေယာင္ေနမိပါေတာ့သည္။



No comments: