Saturday, January 10, 2015

ဦးလြင္ျမင့္ႏွင့္သူ၏ဇနီး

က်မကုိစြပ္စဲြေသာဦးလြင္ျမင့္ဆိုသူနွင့္ဇနီး


ဦလြင္ျမင့္နွင့္သူ ့တပည့္မ်ား
က်မအားအမ်ဳိးသားအေမရိကန္နုိင္ငံတြင္ေနထုိင္ေသာကိုဇင္မွစြပ္စဲြလာပါသည္။ ဇန္နဝါရီလ ငါးရက္ေန ့မနက္ ဖုန္းဆက္၍က်မအားဦးလြင္ျမင့္ေနေကာင္းလားဟုေမးပါသည္။ က်မကမသိပါ။ ၄င္းဘုိးေတာ္၏ဇနီးသည္က သူူ ့ေယာကၤ်ားနွင့္စြပ္စဲြေျပာဆိုေနေသာေၾကာင့္ ဟုျပန္ေျပာခဲ့ ပါသည္။ ထိုသုိ ့ေျပာျပီးေနာက္က်မအားခင္ပြန္းျဖစ္သူမွ နင္အေနအထိုင္မတတ္လုိ ့ေျပာတာျဖစ္မွာေပါ့။ နင္တုိ ့အတူတူေနေနတာငါသိတယ္။ နင္တုိ ့ျဖစ္ခ်င္တုိင္းျဖစ္ေနၾကတာ ရံုးေရာက္ ဂတ္ေရာက္ႏွင့္ဟုေျပာပါသည္။ က်မတခါမွကို မၾကားဘူးေသာစကားျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ နင္ဘာေတြ လာေျပာေနတာလဲ ဟုျပန္ေမးရာ သူက ငါၾကားေနတာၾကာလွျပီ နင္ျဖစ္ခ်င္တုိင္းျဖစ္ေနတာ ဟုထပ္ေျပာျပန္ပါသည္။ က်မလံုးဝ လံုးဝမဟုတ္ေသာအေၾကာင္းအရာတခုအားလာေရာက္စြပ္စဲြေနေသာ ခင္ပြန္းသည္က ထိုဘိုးေတာ္၏ မိန္းမဖုန္းနံပါတ္ထပ္ေမးပါသည္။ က်မက နင္စံုစမ္းလုိ ့သိတဲ့ေနရာ ကေနျပန္ေမး လုိက္ေပါ့ ဟုေျပာလုိက္ပါသည္။ နင္ရွင္းဘုိ ့ျပင္ထားဟုေျပာျပီး ဖုန္းခ်သြားပါသည္။ ယခုအခါ က်မ စီေဘာက္ထဲတြင္လာ၍
KoZin: ဦးလြင္ျမင့္နဲ ့ရုုံးေရာက္ဂတ္ေရာက္ျဖစ္တာကုုိ သိေနတာၾကာျပီး အခုုမွ ေျပာျပျဖစ္တာကိုု ေျပာျဖစ္တဲ့
5 Jan 15, 12:58
KoZin: အေၾကာင္းလဲတင္ေပးေလ
5 Jan 15, 12:59
KoZin: အကုုန္သိတယ္..ငါ့သိကၡာက်မွာဆိုုးလိုု ့နင့္ကိုုလႊတ္ေပးထားတာ                                  
 အဲ့ဒါပါနင့္ဘေလာ့မွာ တင္လိုုက္ပါလား ဟုေရးထားပါသည္။

က်မအားကူညီေပးေသာလင္မယားပါ။ က်မေဆးရံုတက္စဥ္က သူ ့မိန္းမ ကူညီဘူးေသာေက်းဇူးေတြေၾကာင့္ သူဘာေျပာေျပာက်မျပန္မေျပာပါ။ က်မရဲ ့ေက်းဇူးရွင္လင္မယားျဖစ္ေနလို ့ပါ။
က်မတသက္သူမ်ားအိမ္ေထာင္ျဖိဳခဲြရန္ဆႏၵလံုးဝ(လံုးဝ)မရွိခဲ့ဘူးပါ။
မည္သည့္အခါတြင္မွလည္းထုိကဲ့သုိ ့ေသာအျဖစ္အပ်က္မ်ဳိးျဖစ္လိမ့္မည္မဟုတ္ပါ။
ေနာင္ဘဝအတြက္ရည္ရြယ္ျပီး မည္သည့္ကိစၥမဆိုကုိျပဳလုပ္ပါသည္။
စြပ္စဲြေျပာဆိုေသာသူမ်ားအားလည္းမည္သုိ ့မွတုံ ့ျပန္မည္မဟုတ္ပါ။
ကိုယ့္ကုိ္ယ္ကုိယံုၾကည္မႈအျပည့္ျဖင့္သာေနထုိင္လွ်က္ရွိပါသည္။
အိမ္ေထာင္ေရးေဖါက္ျပန္ျခင္းကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍မည္သည့္ရံုး ဂါတ္သို ့မွ မေရာက္ဘူးပါ။

No comments: