Saturday, January 3, 2015

၂၀၁၅ရဲ႔ အေပ်ာ္

သူနဲ ့က်မ ဒီေန ့သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္ လက္ခံေပးလို ့ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သြားၾကတယ္ ျပီးေတာ့ ဖုန္းေခၚျပီး စကားေတြ အမ်ားၾကီးေျပာျဖစ္ၾကတယ္ ေရွးေဟာင္းေနွာင္းျဖစ္ေတြေရာ အစံုဘဲ ေနာက္ဆံုးေတာ့ အိပ္ေတာ့မယ္ နဲ ့အဆံုးသတ္သြားတာ ညေနသံုးနာရီ ထုိးခါနီး သူတုိ ့ရဲ ့မနက္သံုးနာရီေပါ့ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေယာက္်ားရယ္ က်မဘဝအတြက္ အလုိအပ္ဆံုးက ရွင့္ရဲ ့ျငင္သာစြာဆက္ဆံေျပာဆုိမႈေလးေပါ့ ေဆးေသာက္ျခင္းထက္ အဆမ်ားစြာ အားရွိပါတယ္ က်မကိုရူးေနတာတဲ့လား ျဖစ္နုိင္ပါတယ္ က်မ ကိုယ့္လင္ကုိယ္တျပီး ရူးေနတတ္တဲ့ အရႈးျဖစ္နုိင္တယ္ တျခားဘယ္သူ ့ကိုမွေတာ့ မတျဖစ္ပါဘူး ဝန္ခံပါတယ္ က်မရူးေနျခင္းက ရွင့္ေၾကာင့္ပါ

No comments: