Friday, January 23, 2015

ေနာက္ဆံုးေဆးစစ္ျခင္း

က်မ ေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ ေဆးစစ္ျခင္း ေဆးထုိးျခင္း ေဆးစားျခင္းကုိ ၂၈-၁-၂၀၁၅ ရက္ေန ့မနက္ ကိုးနာရီ  အုန္းျဖန္ ့ဇံုဘီ အုိင္အိုအမ္ ရံုးမွာသြားေရာက္စစ္ဘုိ ့ အေၾကာင္းၾကားလာပါတယ္ေမာင္
က်မမွတ္မိေသးတယ္ေမာင္ မယ္လကမ့္ထဲမွာ ထြက္ခါနီး ေမာင္ေဆးစစ္သြားတဲ့ေန ့မွာ က်ေနာ္ အိမ္ေထာင္ က်သြားျပီ ဆိုျပီး က်မအတြက္ ေမးေပးေနတဲ့ပံုရိပ္ေလးကုိ ျပန္ျမင္လာခဲ့မိတယ္  ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေမာင္ က်မသိပ္ခ်စ္တယ္ ေမာင္ရယ္

No comments: