Wednesday, September 24, 2014

ဒီေန ့အလႈ


ဒီေန ့မနက္အိပ္ရာက နိုးနုိးျခင္းမွာ စိတ္ထဲမွာ လံုးဝမၾကည္လင္ခဲ့ဘူး ကိုယ့္ကုိယ္ကုိ သတ္ေသ ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္ေနခဲ့တယ္  အဲ့ဒါနဲ ့ ခ်စ္ခင္ပြန္းကို မက္ေဆ့ခ်္    ပုိ ့ျဖစ္လုိက္တယ္  က်မ စိတ္ဓါတ္ေတြ အရမ္း က်ေနျပီသတ္ေသလုိက္ခ်င္ေတာ့တယ္ ေယာကၤ်ားျပန္လာမွာမို ့လုိ ့အားတင္းျပီးေစာင့္ေနတာ ျပန္လာျဖစ္မွာ
လား   ေယာကၤ်ားရယ္ လို႔ 
မေန ့ က ေတာ္သလင္းလကြယ္ေန ့ ဥပုလ္ေစာင့္ျဖစ္တယ္  နံနက္တုိင္းလုပ္ေနၾက ဘုရားေသာက္ေတာ္ေရ ကပ္ ပရိတ္ၾကီး ဆယ့္တစ္သုတ္ ရြတ္ ပဌာန္းရြတ္ နဲ႔ က်မ ဥပုလ္ထြက္ ကို အခ်ဳိဳရည္ M 150 ေသာက္လုိက္တယ္  ဖုန္းကိုၾကည့္လုိက္ေတာ့ ခ်စ္ခင္ပြန္းဆီက Miss Call ေခၚထားတာေတြ ့တယ္ က်မ ဘုရားရွိခိုးေနတုန္း ဖုန္းကို Silent လုပ္ထားလုိ ့ေလ အဲ့ဒါနဲ ့ လုိင္းတက္ၾကည့္လုိက္ေတာ့လဲ လုိင္းမွာ ခ်က္တင္ ဝင္ထားတာေတြ ့ရတယ္ က်မျပန္ေျပာေတာ့ သူကမရွိေတာ့ဘူး ခဏေနေတာ့ လူစစ္သြားဘုိ ့အတြက္ ရပ္ကြက္ရံုးက မုိက္နဲ ့ေအာ္တယ္ က်မ ဘာအဝတ္အစားမွ မလဲျဖစ္ဘူး အျမန္ႏႈန္းနဲ ့ေအာက္ဂုိေဒါင္ကုိ ဆင္းသြားတယ္ လမ္းမွာေတြ ့သမွ် လူေတြ အားလံုးကုိ ဘုၾကည့္ ဂလန္ ့စကားေတြနဲ ့ ၾကည့္ျဖစ္ ေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္ က်မ ကိုယ္က်မ ျပန္သံုးသပ္ၾကည့္လုိက္မိတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မ အနည္းငယ္ ရူးသြပ္ေနတယ္ စိတ္ဓါတ္ေတြက်ေနတယ္ ေသခ်င္ေနတယ္ လူကသာလႈပ္ရွားေနတာ သက္သာ မလားလုိ ့ေလ ဒါေပမဲ့ က်မ ရူးသြပ္ေနတယ္ ကံေကာင္းတာက အသိဥာဏ္ေလး နဲနဲထိမ္းထားနုိင္ေသးလုိ ့ ထမိန္ဝတ္ထားနုိင္ေသးတာပါ ဖုန္းဝင္လာလုိ ့ကုိင္လိုက္ေတာ့ ခ်စ္ခင္ပြန္းအသံ က်မအင္အားေတြ အလုိလုိျပန္ျပည့္လာတယ္ က်မရဲ ့မက္ေဆ့ခ်္ရလို ့ သူစိတ္မေကာင္းျဖစ္ျပီး ဖုန္းေခၚတာျဖစ္မယ္ က်မလဲ ေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္ သူ အဆင္မေျပျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မကအားမေပး တဲ့အျပင္ က်မခံစားေနရတာေတြကုိ ေျပာမိလုိ ့ပါ  က်မအသိျပန္ဝင္လာျပီ က်မရဲ ့သူငယ္ခ်င္း ခ်င္းမေလးနဲ ့စကားေျပာေနလုိက္တယ္ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ေနာက္တေယာက္က မာလကာသီးလာေကၽြးတယ္ အဲ့ဒီေတာ့မွ က်မ ဥပုလ္ထြက္ကို ဘာမွမစားရေသးတာ သတိရသြားတယ္ သူက ႏွစ္လံုးေပးတယ္ က်မကတလံုး ခ်င္းမေလးကို တလံုး ေကၽြးလုိက္တယ္ ဘာအရသာမွ ခံလုိ ့မရခဲ့ဘူး က်မလႈပ္ရွားမႈတုိင္းမွာ အသက္မပါခဲ့ဘူး သူမ်ားအိမ္ေရွ ့ေခြးကတက္မွာ ထိုင္ျပီး အခ်ိန္ျဖဳန္းေနခဲ့တယ္ ဆိုင္မွာေခါက္ဆဲြ ကုိ ေကာ္ျပန္ ့ေၾကာ္နဲ ့သုတ္ျပီးစားလုိက္တယ္
က်မအိမ္ျပန္ေရာက္လာတယ္ ေရခ်ဳိး အဝတ္ေလွ်ာ္ျပီး လုိင္းတက္ဘို ့ ျပင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္ အသိတခု ဝင္လာတယ္ အဲ့ဒီအတြက္ က်မလိုအပ္တာကို သြားေမးဘုိ ့ လမ္းထြက္တယ္ ဒါေပမဲ့ အေမးခံရမဲ့ အမ်ဳိးသမီးက အိမ္လည္ေနတယ္ သူ ့ကိုလုိက္ရွာဘို ့ျပင္ေတာ့ မိုးကရြာလာလုိ ့အိမ္ကို ျပန္ အဝတ္ေတြ ရုပ္ျပီး ထီးနဲ ့တခါျပန္ထြက္ျပန္တယ္ တရပ္ကြက္လံုးပတ္ျဖစ္တယ္ သူ ့အိမ္ကို ေနာက္တေခါက္ထပ္ေရာက္ တယ္  ေနာက္ဆံုးေတာ့ အတြင္းေရးမႈးအိမ္မွာသြားေတြ ့တယ္ က်မလုိခ်င္တာကုိ ေမးေတာ့ သူ ့မွာမရွိဘူး ရွိတဲ့သူကို ညႊန္ေပးတယ္ မိုးေတြက သည္းၾကီးမည္းၾကီး ရြာလုိက္တာ က်မ အဲ့ဒီအိမ္က မျပန္ျဖစ္ဘူး ညစာပါ စားျဖစ္ခဲ့တယ္ က်မလုပ္ခ်င္ေနတဲ့ ဆႏၵ မျပည့္ဘူး မလုပ္ျဖစ္ေသးဘူး စိတ္ပ်က္ျခင္း မ်ားစြာ နဲ ့အိမ္ျပန္ေရာက္လာတယ္ ဟုိအမ်ဳိးသမီးညႊန္ေပးတဲ့ အိမ္ကုိ ဖုန္းဆက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်မဆႏၵေ တြ အားလံုးျပန္ျပည့္သြားေစတယ္ က်မခ်က္ျခင္းဘဲ အဲ့ဒီအိမ္ကို သြားပုိက္ဆံေပးျပီး က်မအိမ္ ကယူသြားတဲ့ ပစၥည္းေတြကုိ ပါ သြားလႈခုိင္းလုိက္တယ္ က်မအခုေလးတင္ဘဲ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းကုိ စိတ္ဆႏၵျ ပင္းျပစြာ နဲ႔   ဆန္တအိတ္ ဆီတပုလင္း (စပရုိက္ပုလင္း) ဆား နွစ္ထုတ္(အုိင္အိုဒင္းဆား)တို ့ကို လႈလုိက္နုိင္ပါတယ္ရွင္ က်မျပဳလုပ္ခဲ့ေသာကုသိုလ္ ေကာင္းမႈအားလံုးကို က်မအမ်ဳိးသားနဲ ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား အမွ်ေပးေဝ ပါတယ္ (အမွ် အမွ် အမွ်)၃
စက္တင္ဘာ၂၄ ၊၂၀၁၄ (ည၁၀း၃၆)

No comments: